Thursday, February 23, 2006

ماه بیست و سوم

!صبورا
از انتظار این همه شب که به آفتاب فکر می کنند ، بیشترم
بیشترم از انتظار آدمی ،برای نجات آدمی
بیشترم از صبر زمین و کفر سنگ هایی که فرود آمدند بر سنگ ها و آدمی
!عزیز دلم
دلم گرفته بود از زمین و انتظار
خودم که بیشترم از انتظار آدمی ، خوشم باد که می خواهم بی یاد با اذن ِ تو با شیطان حرف بزنم
به جای این همه سنگ که حرف زدند به جای آدمی
هیوا مسیح
****
می خواهم این جملات را فیروزه ای کنم برای دلت تا در آن دور دست ها خاطره ای باشد از من ِ بی تو
منتظرم ، انتظاری سبز تا بازگو کنم هر آنچه در دل ِ تنگم دلشتم. فریاد کنم دوست داشتنم را . کاش نگاهم را ،تفاوتی حضورم را باور کند
من خدای حضور او هستم. چطور می توانم کودکم را فراموش کنم حتی اگر در دور دست ها منزل گزیده باشد

5 Comments:

At 10:06 AM, Anonymous Anonymous said...

salam...khobi....yeki ke mesle hame ke mikhad shabihe hich ki nabaashe............jomleye zibayee bood basi hal kardam..........rasti age mikhay ozve bozorgtarin goroohe montaghedine irani beshi be weblogam bia

 
At 5:47 AM, Anonymous Anonymous said...

شگفتا!
وقتی که بود نمی دیدم. وقتی میخواند نمی شنیدم...... وقتی دیدم که نبود ...وقتی شنیدم که نخواند
چه غم انگیز است که وقتی چشمه ای سرد و زلال در برابرت می جوشد تشنه آتش باشی و نه آب . و چشمه که خشکید -چشمه که از آن اتش که تو تشنه آن بودی بخار شد و به هوا رفت-تو تشنه آب گردی و نه آتش . و بعد عمری گداختن از غم نبودن کسی که تا بود از غم نبودن تو می گداخت!
لیلا

 
At 6:53 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
واقعا زشت آدم تو يه خبرگزاري اونم از نوع دانشجوييش كار كنه ولي كامنت ها رو پاك نه
پس آزادي بيان چي ميشه؟
ها

 
At 10:14 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
يعني مي خواين بگين كه شما اهل ايسنا نيستين ديگه؟
يه سوءتفاهم شده. اگه يه نيم نگاهي به كامنت هاي ماه بيستم بندازي متوجه مي شي كه هم آزادي بيان رعايت شده هم پاسخ داده شده

 
At 4:03 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
امید وارم که خوب باشید
شما اگه یادتون باشه قرار بود یک روز تشریف بیارین دفتر ما برای صحبت در زمینه آموزش مجازی و کاره ما که من هنوز منتظر هستنم که شما تشریف بیارین

http://openlearningcenter.blogfa.com
این وبلاگ من هم ببینید

 

Post a Comment

<< Home