Friday, November 21, 2008

leave me! Right now..., this is ours. :P


من اکنون لبریزم از احساس کسی
کسی که چهار وجب از من بلندتر است
خودم تمامش را با انگشتان او شمردم
وقتی پاهایش لرزید
و روی گونه هایم سیب سرخ کاشت
و لبریزم از حس ناب کسی
که همیشه می ستایمش بی بهانه
تو چه می دانی وقتی به همه اش چنگ زدی
من تمام حرمت سکوت را نجابت کردم
... و تو به همین حضورش قانع
خوشحالم که مثل تو نیستم
خوشحالم که جای تو نیستم
.
.
.
آرامش در عمق نگاهش موج می زند
و من واژه های مقدس را تا همیشه نثارش می کنم
.
.
.
ای وای بر آن گوش که بست نغمه ی این بانگ
بشنید و نشد آگه از اندیشه ی ناهید
افسوس بر آن چشم که با پرتوی صد شمع
در آینه ات دید و ندانست کجایی
.
.
.
باران ماه من حرمت دارد
مال کسی است که بوده و هست و همیشه خواهد بود
!هیچ دوست ندارم جای رد نگاه تو اینجا واژه بسازد خواهشا

7 Comments:

At 9:00 PM, Anonymous Anonymous said...

bebin lahaf yakh kard nahifi,michai

 
At 3:43 AM, Anonymous Anonymous said...

khodavand shafaye aajel dahad toraa ey Motevahhem

 
At 5:08 AM, Anonymous Anonymous said...

...
عزيزم دل نگرانم برات
غصه خوردم اين كامنتا رو اينجا ديدم
تو رو خدا پاكشون كن
...
دوستت دارم نازنينم
دعات مي كنم
دعام كن
...

 
At 9:22 AM, Blogger باران ماه said...

امیدم واسه چی نگرانی آخه؟؟؟
من که خیلی خوبم
یه مهربون دارم که قد دنیا دوسش دارم
هیشکی مثل من مهربون نداره که
...
اصلا غصه ی اون کامنتا رو نخور
اونا خودشون توهمن که هنوزم میان اینجا سرک می کشن اونم دزدی
گذاشتم که همه ببینن توهمشون و
یه کم بخندیم
;) :P :D

 
At 3:05 AM, Anonymous Anonymous said...

وای محدثه
خیلی خوش حالم که دوباره اینجا رو آباد کردی ولی حقش بود که کامنت شو واسه همه آزاد نمی ذاشتی
این کامنت دونی مقدسه
هر کسی لیاقت کامنت گذاشتن توشو نداره
صبر کن به فرزاد بگم
خودش می یاد از توهم درشون میاره

بازم بنویییییییییییییییس

 
At 4:05 AM, Anonymous Anonymous said...

che ghad jaleb....
jooojoooye ta hamishe baraye man! LAHJASHOOONO hal mikoni ke cheghad tabloe!!!!
jalebe na?!!
cheghad khandidim!!!
ehtiaj be ebe yakh boooda khoda vakiliiiii...ye tashtam kefayat nemikard!!!!

 
At 6:02 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام محدثه

 

Post a Comment

<< Home