Wednesday, April 05, 2006

ماه بيست و هشتم


ومن آينه اي در برابرت مي گذارم تا از تو ابديتي بسازم
من از بازجست بي سرانجام ان سفر كرده روزي به عريان ترين روياها خواهم رسيد
وتو، تنها در برابر ِ تنهايي من صداي شكستن تنهايي ام را مي شنوي
...لبخند بزن اين صدا حاصل بي سرانجامي حضور توست.چقدر حضور چقدر نگاه
!تا كي كي خسته خواهم شد. تا كي كي خسته ،خسته خواهد شد
يك دو سه ،جهار تا كي تپش ها به هوايت وجودت بند است؟ من تا كي بايد فرياد بزنم تو، تنها تو سهم آخرين ستاره ي آسمان خدا براي تپش هاي بي دقيقه ام هستي! مرور سفر كاش نزديكش مي كرد
ديگر دل طاقت انتظار خداحافظي ندارد. خنده دار نيست؟
من بي تاب رفتنت هستم.شايد بلند بگويي خودخواه اما كاش الهامدلم پر مي شد در فضاي حضورت كه رفتن تو آغاز راه با توست. ديدي بن بست ها همه خيالي خام شدند! به خامي خواب عصر كه من هميشه از آن فراري بودم
...نقطه سر خط
و باز من ، تنهايي ام در برابر هجومي از نسيم بي تو
كاش مي دانستي من تو را در اوج زيبايي زمين ميهمان يك آسمان پر از "پرند" كردم

9 Comments:

At 5:50 AM, Anonymous Anonymous said...

چقدر شبيه،چقدر تنها...كاش

 
At 2:28 PM, Anonymous Anonymous said...

به خاطراحساس زيباتون تبريك مي‌گم.
خيلي از دلتنگي‌هام رو تداعي كردو خيلي از حسرت‌ها رو ...
ايستادن و نگاه كردن و ذور شدن ها را ديدن سخت است، خيلي سخت ...

 
At 12:47 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام پرنده بلند پرواز
چرا به ما سر نمي‏زني؟
بيا منتظرم

 
At 11:48 AM, Anonymous Anonymous said...

نمی دانم میدانی یا نه که چه غم انگیز است تشنه باشی و تمام سهمت از آب را گریسته باشی و تمام سهمت از باران را باریده باشی و همه ی آنچه اندوخته بودی نذر سراب آرزو هایش کرده باشی

 
At 11:51 AM, Anonymous Anonymous said...

خاله جون دلم امشب یه عالمه جوجو می خواد .......... و کم میارم امشب تو رو

 
At 11:54 AM, Anonymous Anonymous said...

آرام باش محبوب خوب من عشق دل مضطرب نمی خواهد.........آرام بگیر
حالا کودک چند سالهی بی جواب
بی تمنای بوسه ای حتی چشمهایت را آرام ببند و .......... بدون لالائی ....
بخواب

 
At 1:29 PM, Blogger باران ماه said...

کاش حداقل یکی از ناشناس ها تو بودی دل جوجو لحظه شماره که اسمت رو روی کامنتاش ببینه
یک بار کافیست تا از قلم تو ابدیتی فراموش نشدی بسازم

 
At 12:51 PM, Anonymous Anonymous said...

salam joojoo joonam.az ink davatam kardy webloge eshghoolanato bekhoonam mamnooam, b har hal az donyaye sarde siasat b donyaye sher raftan lotfe khasy dare. man linket dadam joojooye koochoolooye man. kooch

 
At 4:28 AM, Anonymous Anonymous said...

انتظار تو را بايد تمام مي كردم و بعد به همه مي گفتي؟
حالا تو انتظار مرا تمام كن .منتظرت هستم...

 

Post a Comment

<< Home